Monday, October 19, 2009

Tusen järn i elden eller inga alls!

Idag sista städ och puts och puttinuttandet med Hjärts lägenhet.
Det är så fiiint!!!
Mäklaren kommer dit under eftermiddagen, men det får han fixa själv. Jag tänkte fara några vändor till tippen men fastnade i ryggläge i sängen. Vi år ta det när Hjärt kommer.

Men morgonen började med blodprover inför sista behandlingen i morgon. Den SKA bara bli av!Efter proverna skulle jag hämta bilen i centrumgaraget, när en bil plöstligt började brinna, vilket gjorde det svårt för mig att ta migut. Brandmän och skjukvårdare sprang om vartannat bakom min bil och halva parkeringshuset. Frågade lite snällt om jag kunde få smita bakom, skulle ju till Hjärt och fixa klart!
Haha det gick ju bra förstås :-))
Vet inte riktigt prioriteringsordningen vid bilbränder, jag får väl skylla på det. Det hade kunnat brinna i V-tuna också, men tiden räckte till och blev till och med lite över.
I morgon är det besiktning av huset, tid ej klart ännu. Hoppas allt är ok..
Nu blir det centrum och sen misstänker jag att det blir tippen när Hjärt dyker upp. Bilarna är fulla med skrot plus hela min hall.
Allt bra annars. Pirr inför morgondagen och min sista behandling.
Ska upp till husläkarmottagningen också och lämna en tårta till de underbara töser som tagit hand om mig på allra bästa sätt under alla dessa månader. Pärlor!!
Kommer att, på mitt lilla sätt, sakna våra pratstunder och våra paxade tisdagar.
Nu ska jag lägga mig på spikmattan en stund innan jag tar tag i dett som ska tas tag i.

Puss på!

1 comment:

Anonymous said...

Inga små skåp som ni tänkt slänga???
Jag är på jakt efter ett nämligen..

Och så gött det låter... mumsar i mig texten...

Kram Pysis