Friday, October 16, 2009

Fredag igen!

Pirr i magen också!
Idag väntas besked från lägenhetsspekulant, om han vill ha min lgh eller inte.... Pirr!
Sista veckornas nervpirr och fram och tillbaka i kombination med cyto har orsakat mig magkatarr. Så nu har jag medicin mot det också. :-)
Kan snart öppna eget apotek.

Fixat och pulat lite mera med lägenheten idag. Rensat ur förrådet, lagt i banankartonger det som ska följa med, resten ligger i sopsäckar. Hjärt kom förbi med lite bananlådor som tur är.
Lagt klart golvet mellan hall och vårt sovrum och fixat en handskriven plan för kommande vecka.
Klockan är nu snart 16.00 och jag har inte hört något från mäklaren.... :-(
Hoppas så att han vill köpa min lägenhet, det vore skönt att ha det klart, och packa ihop "på riktigt".
Hjärt är hemma och kör "sista" grillningen med polarna samt påbörja packning och städning som vi har att fixa med i helgen.
Nu ska jag lägga mig och vila en stund innan det är dags att påbörja matlagningen, ett glas vin väntar! :-)

I´ll be back!

3 comments:

Anonymous said...

Hej söta du! Är såååå härligt att läsa din blogg som bara lyser LYCKA!!! Det är du så väl värd efter allt.. När flyttar ni?

Ha en himla mysig helg!
Stor kram! // Carina

Hjärtemammas said...

Du har å fixa med du tjejen.. JAg hade tänkt att ringa dig idag faktiskt å försöka styra upp en fika i täbban. Det blev bara inte att jag gjorde det.. kanske nästa gång?!
kram S

Anonymous said...

Det känns skönt att höra hur du plockar och står i... själv har jag ett antal bananlådor i lägenheten som ska ner till förrådet.. men de har inte kommit ner idag... då sonen vakna med feber.. så det har mest varit att jag har hållit mig långt ifrån honom idag... och den älskade maken har fått agera uppassare åt sonen...

Kram i massor
Pysan