Saturday, October 10, 2009

Ja men hallå!

I går kväll öppnades skumpan!


Vi är med hus!!!!!!

Ett radhus med plats för oss alla, plus några fler :-))


Vi passade på att fira vår 1-års dag och husköp med god skump och en otroligt trevlig och rolig kväll.
Trevligt samtal också, tack S! Undrade stilla efter samtalet vad du tänkte om mig, men jag är som jag är och det brukar funk bäst :-)

Idag har vi kollat möbler och en runda på växtförsäljningen. Planer inför våren och allt vi vill göra. Möbler, färger, växter och tapeter.

Detta känns så otroligt bra och vi går bara med ett leende på läpparna.

Hehe så roligt!!!
Detta är vår lilla "fjällräv" Olivia.
Snällare hund finns inte!

7 comments:

Hjärtemammas said...

Återigen Grattis! Det funkade utmäkrt med att bara vara du. Igår tyckte jag du passade lämpligast än vad vissa andra!! ;-) felåt men jag kunde inte låta bli!
Stor Kram

anna said...

åååh STORT GRATTIS!! gud vad glad jag blir.. det måste kännas helt fantastiskt.. =)

vi måste träffas å fika någon dag!
kramar anna & lucas

Anonymous said...

Åååhhhh vad roligt, grattis till husköpet.....Kram Monica

Anonymous said...

GRATTIS!!!!!

Så glad för er skull...

Tjohooo....

Jippie-kay-ej..

Kram Pys

Anonymous said...

Grattis!!!!! Så glad för er skull, hoppas allt blir som ni drömmer om och lite till. Dom som eventuellt flyttar in senare kan nog inte få bättre hyresvärdar he he.....

Kramar i massor

Kattis

Annica said...

GRRRRRRAAAATTTTTISSSS!!!!!! Vad underbart när det händer något så positivt!

Anonymous said...

GRATTIS!!!! Blivit med hus liksom ;-) Det är ni mer än väl värda. Härligt att ha något sånt att se fram emot! Kram! // Carina