Monday, October 5, 2009

Aaaa :-))

Listerna på plats i hall och kök.
Kakellist uppe i köket. Nu är det ett rum kvar som ska "listas" samt en eller några extra lister i köket. Har inte riktigt bestämt hur jag ska lösa problemet ännu :-)
Sedan ska det målas lite här och lite där.
Samtal ska ringas senast tio idag.
Först är inte alltid bäst, men vi tror att just denna gång så är det så.
Typ för att statuera exempel! :-))
Hehehe
Skulle ha åkt till SÖS för kolla av det nya operationsärret. Men har avbokat det precis. Ont i halsen och hostig och det känns inte aktuellt att åka fram och tillbaka till SÖS för 2 minuters koll av ett ärr som ser fint ut.
Kanske borde ta mig till husläkarna för antibiotika istället. Vita pluppar på röd hals brukar tyda på halsfluss. Grymt sa grisen.
Nu ska barnen iväg till skolan, jag ska slå på en panna kaffe om det är möjligt att dricka det idag.

Munnen känns som den är skinnflådd på grund av cytostatikan
Till och med huden, på fingrarna, känns avskalad. Otroligt värmekänsliga fingrar just nu.
Hela kala skallen är full med små små plitor som kliar och gör ont.
Otroligt emotionellt känslig. Tårar som rinner för ingenting, kan tyckas.
Magen är i uppror, kan bero på flera saker i och för sig.
En del av cytons nackdelar.¨
Bara EN gång kvar!!!! EN gång!

Hjärt och jag "firade" ETT år igår!!
Yehaa!
Han är bäst!
Hjärt kom hit med en flaska skumpa! Bästis!
Den ska vi öppna vid väl valt tillfälle, kändes inte aktuellt en söndag (efter en lördag..) kväll med två huvuden redan i spinn av andra anledningar.
Jag har en överraskning till Hjärt också, men den kommer först när jag är färdigbehandlad och mår lite bättre. Han vet dock inget ännu, därför avslöjar jag inte mera än så :-)
Säger bara: Jag älskar Dig!


Återkommer snart!

1 comment:

Anonymous said...

Att du orkar.. när jag gick på cyto första gången var jag som en gammal trasa.. jag orkade ingenting..

Denna gången orkar jag mer.. men har sovedagar.. för jag är så trött... men annars så orka jag mer när jag har vakna dagar.. men inte alls i ditt tempo...

Kram i massor
Pysis