Saturday, October 17, 2009

Skrotardag

Vaknade av alarmet 06.30, vägrade gå upp. Klockan sju kom jag äntligen upp. Hjärt kom till Åkersberga strax efter halv åtta. Han hade hämtat släp att köra hans prylar till förrådet med. Så vi har skrotat hemma hos Hjärt sen i morse till nu. Det har gått kanonsmidigt, han hade förberett bra, så det var bara att ösa järnet. Det mesta står nu i förråd här i Berga.
På hemvägen åkte vi förbi jobbet och hämtade mera bananlådor att packa i. Jag ska ta tag i mina underskåp på bokhyllorna idag, rensa ur ordentligt, det jag hinner och orkar göra nu underlättar ju senare.

Några ord till min älskade Hjärt:

Du är bara bäst!
Det här känns magiskt och så spännande.
Vi kommer att få det precis som vi vill ha det. Nu är det vi som bestämmer!
Efter sista behandlingen på tisdag och piccline är dragen så börjar det på riktigt.
Du och jag, VI.
Du har vuxit och jag har vuxit trots den sämre starten vi fått med sjukdom, sorg, rädslor som är tärande på sitt sätt. Men det värsta är övervunnit och vi är starkare i och med det. Stor seger!
Känns som att det inte finns något som vi inte klarar av.
Jag älskar Dig, Hjärt!
Du är underbar!
TACK för att Du funnits och finns för mig, i alla väder och oväder.
Stort hjärta, all kärlek

2 comments:

Anonymous said...

kärlek....

Kram Pysan..

Anonymous said...

Önskar er all lycka i hela världen!!!

Kram! // Carina