Thursday, October 8, 2009

Frustrerat!

Efter många om, men och parenteser så blev det inget denna gång.
Vi är ledsna och besvikna för det, oavsett....
Nästa gång ska jag hålla igen, knipa igen lite mera.
Luften har gått ur mig och jag känner mig helt tom just nu. Jag vet att det går över och att vi nu hinner ladda om inför nästa gång.
Men grymt besviken...

Snart välbehövlig helg.
Jag kommer att fixa och dona lite här hemma. Spackla och måla där det behövs sen får vi se vad som händer kvällsdags.
Som det lutar åt nu så är Hjärt på hemmaplan i helgen, det är ju fotboll på tv.
Själv kanske det blir en sväng till sportbaren eller varför inte Tegel och fotboll?
Får se om det finns någon som vill haka på, troligen :-))
Om inte så blir det en lugn helg hemma, kan kanske behövas efter denna vecka..

Ska försöka samla ihop mig och ladda batterierna, dra på smilet på läpparna och bara vara glad att faktiskt slå upp ögonen varje dag!
:-))

Kramisar

1 comment:

Anonymous said...

Det blir fler gånger.. själv har jag hittat världens hus.. men det ligger i Stockholm.. och där bor vi inte.. och hade vi det hade vi aldrig haft råd med just det huset...

Men planritningen har jag sparat.. och ska ha.. och göra just det huset.. för det var planritningen jag gillade...

Kram Pys