Wednesday, October 7, 2009

Tisdag, nej onsdag...

Trodde det var tisdag men klockan har passerat midnatt, med god marginal, så nu är det onsdag.
Har möblerat om idag. Vardagsrummet och lite i barnens rum.
Hängt upp lite gardin, piffat och puffat.
Samtal blev det i morse. Dock inte först och faktiskt med en hel del is i magen. Trots karusellen som pågår därinne.
Just nu är vi först, får se vad som händer i morgon bitti. Men vi är med ett tag till. :-))
Så spännande!! Troligen därför jag inte kan sova heller. Provade att lägga mig vid tolv, men efter en och en halvitmmes snurrande i sängen så gav jag upp.
För er som inte vet (?!) Jag kan vara lugn och samlad om situationen så kräver, jag lovar! :-))
Lägenheten börjar se riktigt bra ut nu, var kraften och energin kommer ifrån vet jag inte... Borde kanske ligga och vila lite så förkylningen har en chans att arbeta sig ur min kropp. Men jag vill så mycket, vill NU!
Det är dags nu, det är min tur nu.
Det är VÅR tur nu!
Jag känner mig, trots lite emlig status, starkare än någonsin.
Mer säker än nånsin.
Sådan otrolig livsglädje och har så många planer. Planer för nu och för framtiden.
Tack alla mina söta, fina vänner och släkt för pepp, serious talks, medpirr i alla magar och alla HEJArop!
Återkommer när KLART besked finns, oavsett hur det avslutas :-)

Puss på er!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa, jag brukar somna då.
Hehe

Natti natti!

1 comment:

Anonymous said...

Oj.. nu väntar jag med spänning på vad det är du håller på att koka ihop.. men kärleken lyser upp genom texten som små rosa hjärtan lite överallt..

Hoppas att du sov gott när du väl somna.. och sova får vi göra när vi vill.. och några måsten finns inte i våra liv.. det vet du om..

Mod och Styrka och kärlek giver jag dig.. över ett nät som på en del ställen är fulla med en massa ont.. de sidorna kryssas direkt..

Kramar i massor
Pys