Monday, March 29, 2010

2010-03-28

Dagen efter dagen före..
Idag är slutet på något och en början på nåt nytt.
Jag börjar arbeta heltid i morgon, kommer att bli en stor kontrast men jag SKA klara, jag SKA orka.  Jag VILL!

Hjärt har varit på konferens onsdag och torsdag, fredagen hade han kirrat semester för att vi skulle hinna förbereda lite inför festen på lördagen.
Han handlade och fixade tills jag slutade jobbet då vi avslutade shoppandet tillsammans. Hem med prylarna, började förbereda maten hacka koka skala och planera vad som skulle göras lördag fm.
Vid sju på fredagkvällen åkte vi till stan och Berns.  Konsert med Tomas Andersson Wij.  Bättre live än på cd kan man i alla fall säga :-)
I går var så en av våra större planerade dagar.  En kombinerad inflyttningsfest och födelsedagsfest för Hjärt och mellanson.  Öppet hus från tidig eftermiddag till sen kväll/natt.
Mycket trevligt, många som ville komma och förgylla våran dag och kväll.
TACK alla för att ni ville komma!
Tack för fina presenter!
Otroligt!

Nu är det måndag kväll och inlägget från igår har jag inte orkat skriva klart så det kommer först i detta inlägg.
Jag har jobbat lite mer än heldag idag.  Full fart och så KUL!!
Härligt att vara på G igen! Har så många ideer och planer och mål för delar av min framtid.
Känns bra.
Nu är det ju påskvecka. Stor matätarvecka, det vill säga mycket att göra för oss som arbetar i livsbutik.
Nu är jag ganska trött och har en välbehövlig vilodag i morgon.  Har lite att pyssla med så dötid finns det inte mycket :-)
Lill och mellanson är hos sin pappa en vecka från idag.
Hjärt spelar bandy ikväll, jag ska ut med dogge sen är det dags att knoppa.
Faktiskt rejält trött nu känner jag....
Nice!!!

Kramar om!!!

No comments: