Tuesday, April 6, 2010

20100406

Oj oj oj!
Det har verkligen varit full fart sen sist!
Har jobbat heltid sen den 29 mars. Det är så roligt! Dessutom så har det ju varit påsk med allt vad det innebär när man jobbar i livsmedelsbutik. Mina barn har alltid sagt att de aldrig ska jobba i butik för att man måste jobba när alla andra är lediga. Det stämmer kanske inte helt och fullt med verkligheten dock. Det finns ju fler som arbetar helgdagar. brandförsvar, polis, sjukvårdspersonal osv osv. Det roliga är att trots grynens motstånd till butiksjobb, så jobbar storson med mig hehe.  
Idag är jag ledig, äntligen! Har jobbat varje dag sen i onsdags med torsdagen som smällkaramell. Galet slut i kroppen efter allt lyftande och bärande, men så glad!!!
Kroppen är fantastisk!
Nu när jag vet att min kropp och skalle klarar av detta med bravur trots allt den varit med om senaste året, så känner jag att det är bara att köra på!
Jag har så många planer och ideer, det ska bli så roligt!
                                                                                                      
Tanken idag var ett inbokat besök hos terapeut J i stan, efter det storhandling så det är klart när grynen vill komma hem, lite städ var det tänkt och någon vettig mat. Haha det körde ihop sig på punkt ett redan! Åkte in till stan, var där vid halv elva. Tid hos terran var kl elva. När det var dags för inskrivning så fanns jag inte med!
Ima virrpanna! Det är nästa tisdag kl elva jag ska vara där. Tur i oturen för jag hade glömt stoppa i pengar i parkeringsautomaten....  
Jaja nu är jag i alla fall uppe och igång, det är i alla fall positivt. Snart tillbaka på hemmaplan. Dags för handling. Återkommer när jag kommit hem!
Kram så länge

No comments: