Wednesday, March 10, 2010

2010-03-10

Jobbat mina timmar idag och hade tänkt träna efter jobbet. Men pallade inte idag..  Orkade bara inte.
Det har varit en tung natt och morgon, med alldeles för lite sömn.  Då kommer nerhumöret som ett brev på posten.  Orkar inte riktigt hålla ihop såna dagar.
Många tankar, mycket oro  och alldeles för kort stubin.  Stod och plockade päron idag med tårarna rullandes på kind.  
Varför kan man ju fråga sig... 
Jaa... det svaret kanske kommer.
Lite träningsvärk i magen idag efter nya övningar igår.  Ryggmusklerna krampar av någon outsäglig anledning, ska slänga mig på spikmattan en stund för att se om det släpper.  
Städning borde göras idag, samt en mängd papper som ska fyllas i och skickas in, baka och fundera ut middagsmat.. 
Nä! jag tror jag hoppar.. Jag lägger mig en stund istället, sen ska jag sätta mig att njuta i solen.
"Måste" och "borde" finns ju kvar i morgon.

So long 

1 comment:

Anonymous said...

Ta det lugnt och njut av vårsolen som tittar fram..det kommer snö i helgen säger dom! Efter allt du gått igenom så ta det lugnt, säkert lätt för mig att säga men ändå.
Du har rätt till dåliga dagar och det kommer flera! //Kram Andreas