Friday, March 19, 2010

Kärlek

En kärlek så stor att det är svårt att veta vad jag ska göra med den!
Du är gos, min kärlek.
Du är liv.

Att älska är att beundra med hjärtat.
Att beundra är att älska med hjärnan.

Du är bara så underbar att orden inte räcker till.
Jag har aldrig tyckt att jag haft dåligt ordförråd men nu känns det verkligen som så.

Du finns där och här, för mig,  alltid.
Du bekräftar mig i min kärlek till dig.
Du bekräftar mig med din kärlek, varje dag.
Livet är betydelsefullt och vi vet det.
Vi respekterar, högaktar och ser med tillförsikt på livet och livet i framtiden.
Vi vet, vi har levt med känslan att livet rusat som ett gäng skenande hästar, utan egen kontroll.
Vi tar vara på stunden, vi ser varandra, vi är nära varandra, alltid.
Du är liv, du ger liv och du har gett och ger livet en ny dimension.

Du är Kärlek!
Jag älskar dig, Hjärt!


1 comment:

Anonymous said...

Ojojoj..vad vackert! Alltså, jag vet inte vad man ska säga...jättefint!! //Andreas