Monday, March 15, 2010

Saker ni kanske inte vet om mig! :-))

Efter som jag är en sån bra person finns det förstås (nästan) bara bra och fina saker!

-  Envis sedan födseln! (Efter min far skulle jag tro)
-  Flörtade som 4-åring med granntantens man, för min mammas räkning.(  Bra eller inte kan väl diskuteras)  :-)
-  Bet min ganska nyfödda lillebror i fingret för att han tog för mycket av "min" plats.( jag bet inte såååå hårt..)
-  Ville som liten bli sjuksköterska eller "brandman"
-  Lärde mig inte att simma i simbassäng förrän i femman, livrädd för bassänger, fortfarande.
-  Mobbad i mellanstadiet, "ungar gör så" hette det då.
-  Drömyrke som "stor": barnmorska
-  Varit biträdande butikschef i en konsum butik, tjänade alldeles för lite pengar. :-)
-  "Fångat" och anmält otaliga mängder snattare.
-  Varit på rättegång i Nyköping på grund av ett rån.
-  Försöker alltid att vara världens bästa mamma för just mina bästa barn.
-  Lagar ganska god mat
-  Tycker om att baka
-  Har stora drömmar för framtiden, både vad gäller i yrket och i mitt/vårt privatliv.

Det kommer mera!  Kanske en annan lista så småningom!







2 comments:

Mia said...

Det finns bara bra saker om dig hjärtat <3

Kiki said...

Bodde det inte bara äldre gubbar runt er?
Och jag kan lägga till en sak: hade jordgubbsläppglans i ettan!:)