Thursday, March 11, 2010

2010-03-11

Börjat och suddat.
Börjat och suddat.
Det vill sig inte idag.  
Finns mycket att skriva men det går inte. 
Än.
Jag är låst och sluten och vill faktiskt inte.
Tänker inte.
Lovat mig själv att inte svära i bloggen, för mig tyder svordomar på fattigt ordförråd och dålig respekt.
Jag är ju full av kärlek och värme.
Alltid.
Idag dock otroligt fattig på ord.
Jag är full av respekt för alla er, nära och kära, vänner och ytligt bekanta.
Alltid.
Men har nollrespekt för denna jävla CANCER skit!
Du tar vänner, nära och kära, förvrider liv och kroppar.
Förvränger tankar och tar bort framtidsdrömmar.
Tar liv.
Du ska inte ha någon respekt.
Du får ingen från mig i alla fall.
Du förtjänar det inte.

Sänder varma tankar till dig Anna, Sara, Lilla H  med familjer och till alla er andra, Pys, Ludmilla, Marie, Kerran bland några, som också kämpar för Livet och mot Cancer.
Stor varm kram

2 comments:

Anonymous said...

UT med det, svär och hata, denna j*vla sjukdom får/ska man hata! Jag tycker du har rätt att svära är brist på respekt MEN jag är övertygad om att alla dina vänner och din familj förstår. Personligen tycker jag du gör helt rätt..UT MED DET!! Svär, spotta, sparka,slå,förnedra och svär åter igen åt cancerskiten!! Jag hejar på dig! //Andreas

Anonymous said...

Du kan få komma hem till mej och träna på att ha "oreda" ;-D.

Varm kram! // Carina