Tuesday, December 1, 2009

Ledig tisdag

Idag är min lediga dag!
Tänkte julhandla lite idag men väl på plats så fanns ingen inspiration alls...
Mest en massa annat som rör sig i huvudet, sånt där onödigt som inte behöver snurra runt där.
Sånt som stör den vardagliga verksamheten.
Skulle ta min andra dos grisvaccin idag,  men inget vaccin på plats.  Kanske nästa vecka... Hmmm..
Inte riktigt min dag idag känns det som.

Vaknade av telefonen i  morse, det satte ribban för mina hjärtslag idag. 
Blir lika rädd varje gång.
Bäste Jiva ringde och tjattrade lite. 
Det var nice! 
Längesen! Tack för snacket!
Tänker på dig och hoppas att allt löser sig, enligt din önskan.
Och Du, det gjorde inget att du väckte mig.

I morgon är det först arbete, hem ut med hunden sen till KS, för provsvar och läkarbesök.
Torsdag är det arbete, ut med hunden sen till stan och terapeuten, ÄNTLIGEN!  Hon är efterlängtad, massor!
Fredag blir det arbete och sen kanske en sväng in till stan och kolla in julskyltningen.  Kanske en eller annan inhandling av klapp också :-))
Jobbar hela helgen plus att jag ska på föreläsning på lördag em.
Veckorna går och snabbare än man tror är det nog flyttdags! :-)

Och JA... Jag lovar att jag ska lägga mindre energi och kraft på meningslöst grubblande!
Meningslöst är lika med sånt som inte ligger i mina händer.

Nu har lillson julmarknad i skolan så det blir en sväng dit för att köpa lite nyproducerade alster.  Han är visst liten tomte också i den tidiga luciauppvisningen de har :-)
Mys!!

Audi!

No comments: