Saturday, November 28, 2009

Pyssel och advent

Solens små ynka vinterstrålar letar sig fram genom regntunga moln. Det ljusa ooch vackra ska segra, även idag.
Dagen före första advent idag..
Jösses, det här året har bara sprungit iväg.  Jag ser fram emot ett nytt år, en ny början en slags nystart.
Idag har det/är det en soft start på dagen.  Jag ska passa på att städa och plocka fram lite adventsstakar när jag kommit igång.
Hjärt har varit i sin lägenhet sen igår, pysslat och packat ner sina saker för på söndag går första flyttlasset mot Berga.  Etapp nummer ett skulle man kunna säga. Etapp nummer två kommer i januari. :-))
Idag är hans jobbardag, så vi ses sen ikväll.

Önskelistor strömmar in i olika skepnader mest varje dag...
Tänk så det kan variera.  Från en cross till en målarlåda.. Kontraster hehe
Lite julstämning skulle vara lättare att ta fram med lite vitt på backen.
Men det kanske kommer.

Nu har jag jobbat drygt en vecka och det är fantastiskt roligt!  Har så många ideer och tankar som jag vill genomföra, ska nog få med dig det också bästa E! :-))  Känns som att med allt det nya är vi i startgroparna till något stort! Vi ska faktiskt vara BÄST!

Nu kanske jag ska sätta lite fart här om det ska bli något gjort.  Har en del att fixa under dagen.

GRATTIS Sötnöten till frieriet!!
Grattis till ditt JA!
Så glad för er skull!!!
Så rätt, så bra!
Så BÄST!

Keep on dreaming, keep on hoping! 
Dreams really come true!

Pussar

No comments: