Tuesday, December 29, 2009

Tredje gången gillt

Mmm Nu är det tredje gången jag försöker få till ett inlägg.
Jag tappar lust och inspiration efter halva, men idag ska jag bli "klar" tänkte jag.
Julen har varit fantastiskt bra!!
God mat, lugn och ro och tillsammans med Hjärtefamiljen.
Såå grymt bra!  Jag blev överöst med julklappar, helt otroligt.
Undrar om jag verkligen har varit så snäll?!
Tack för en otroligt fin och bra Jul :-))
Idag är det näst sista dagen för i år.  Känns spännande med ett nytt år.
Ett år som jag hoppas ska bli mitt år, vårt år.  Det första "riktiga" tillsammans.
Vi.
Om lite drygt 14 dagar, närmare bestämt den 15 januari går flyttlasset.
Innan dess är det några bankbesök, packning av resterande prylar och lite övrig planering.
Rolig planering.
Nyårsafton firar vi ju vår lillejul eftersom barnen var hos sin pappa på julafton.
Så då blir det mera god mat, julklappsutdelning och förhoppningsvis lite feststämning.
Det stora MEN är alla raketer...  Hunden blir alldeles galen och uppstressad.  Det är hon redan nu för de enstaka smällarna under kvällstid.  Hur ska det sluta?
Idag blir det lite inköp till nyårsafton.  Oxfilé och potatisgratäng är beställt, troligen lite beasås också.. Eller hur Hjärt?  Kan bli en cheesecake eller creme fraichetårta som dessert.  Förrätten kanske vi hoppar, eller... Avocado eller toast med heta räkor?  Hur låter det tro?! :-)
En sväng till bolaget blir det också.  Öl, vin, och skumpa förstås.  En magnumbutlej med pommac till grynen.
skulle kunna vara vår nyårsmeny :-))
Det bästa av allt är GRATIS!
En massa massa kärlek i allt vi gör, med och för varandra.

Om jag inte återkommer innan nyår... GOTT NYTT ÅR!

Tack för att ni följt mig, peppat mig och pushat mig vid behov.
Tack för alla glada och trevliga tillrop när det ibland kännts lite väl mörkt.
Tack för att ni finns!
Tack för ett nytt år!

Många många kramar

No comments: