Friday, December 18, 2009

Pyssel, snö på hela backen och nattvak

God morgon!!

Tack M med familj för en trevlig kväll igår!  Kändes som på den "gamla goda" tiden. :-))
Med fart, fläkt och allmän förvirring. Många skratt förstås!
Hela kylskåpet är nu fyllt med ischoklad, knäck, chokladtryffel, mintkyssar, hallontryffel och marsipangodis.  Vilken god jul det kommer att bli!  Det gäller bara att tejpa igen lådorna tills dess... Jag är ju en sån där som inte kan låta bli... *generad*
Efter julpysslet skjutsade jag tillbaka barnen till sin pappa och åkte hem.  Kände mig helt slut på slutet av pysslet, men när jag väl kom hem så var det lögn i... att sova,, så nu sitter jag fortfarande här efter att ha legat och vänt och vridit mig i flera, flera timmar i sängen.  Nu ska jag ju upp om 30 minuter så det blir till att sätta på en panna kaffe och vara vaken den stunden också.  Känns som att hjärtat slår i 200, hur ska man kunna sova då? M, jag vet... inte bra...
Ska jobba mina timmar sen åka hem och sova.
Så nu ännu en härlig dag!  Snön lyser vit och det är alldeles tyst och stilla, faccinerande vackert!!
Kaffe och smörgåsdags sen är det full fart mot jobbet!

Ha en bra dag!

2 comments:

Anonymous said...

Kan tänka mej att komma och äta lite godis med dej – om det inte var så låååångt!

Kram! // Carina

Hjärt said...

Ima!
Jag älskar dig.
Vårt hus, är vårt hus.
Diggar varje dag med dig.

Du äger och är bara bäst!

Massiv kärlek!

/Hjärt