Saturday, June 5, 2010

Vet du...

"Vet du att det har varit jordgubbar på månen?"
Mmm så kan det låta en dag på mitt arbete hehe

Nu har min födelsedag passerat och jag vill verkligen tacka alla som grattat mig!
I torsdags när jag fyllde år så hade Hjärt beställt bord så vi alla fem plus storsons flickvän åt ute och spelade en runda minigolf.  En otroligt skön och mysig kväll.  De hade alla fem 2 trisslotter vardera till mig, roligt tycker jag!
Blev tyvärr inga miljoner på just de skrapen dock.

Idag har vi haft en liten fest för mig.
Vi har ätit gott, smörgåstårta och fikat med lite glass, jordgubbar och tårta.
Jag har fått så fina presenter, jag är alldeles stum.
En ny laptop, pengar så jag kan köpa min efterlängtade espressomaskin och smycken, konsertbiljett, böcker, blommor, presentkort och en fin fin ljusstake.
Det var alldeles för dyra presenter!
Jag tycker att det är lite småjobbigt att stå i centrum, men det gick ganska bra idag :-)
Det var nära och kära som var här och ni känner ju mig.  Inga konstigheter :-)
Återigen, TACK för att ni varit här och förgyllt ännu en av mina dagar!
Stort stort tack!
Hjärt skjutsar hem polare A  och jag ska borsta tänderna och hoppa i säng.
Fantastiskt vilken lycka att ännu en dag få lägga sig i sängen och veta att i morgon är en ny dag.
Glad och tacksam att få slå upp ögonen på morgonen

Tack alla underbara!

1 comment:

Agneta said...

Tack IMA för en trevlig lördag och mycket gott.
Önskar Dej all lycka
Agneta