Wednesday, June 23, 2010

Nu så!

Nu har jag naprapaterat färdigt för den här gången och jag säger tack och hej!
Mår sämre nu än innan men det ska/kan visst höra till.
Fem låsningar med början i nedre ländrygg och vidare upp mot bröstrygg och nacke, de är nu upplåsta med förhoppning att tillåta nervsignaler och visst blodflöde ta sig fram, alls.
Naprapat övertygad om att låsningarna och uppkomna muskelkramper orskar min huvudvärk och yrsel, illamåendet fick man på köpet.
Akupunkturålar med TENS sattes också, jag tycker hon är så bra! :-)
Så idag har jag spenderat nästan 7000 kronor på mig själv.  Bilen på dryga 6000 och så napran.
Känns kanon faktiskt! (OBS! Ska läsas med lagom portion ironi! )
Dessutom har jag ju lovat en vinst till den som kunde gissa verkstadskostnaderna, eller  åtmninstone den som kom närmast.
GRATTIS Micke grillmaster!!  Du gissade på 6780:-, summan totalt blev 6625:-
Kan man säga att du har ett ytte pytte litet försprång?!  :-))
(Det var summan efter service... Under genomgången av bilen fanns ju förstås fler saker som bör/ska åtgärdas, så en 10:a till är inte i underkant... Men inte aktuellt just dessa dagar.)

Nu ska jag lägga mig att vila en stund sen ska jag träffa mumsan, få lite pengar så kanske vi klarar oss över helgen (*vill bara ha lite sympati*) :-)

Slut och galet trött (hur då liksom? Har ju bara varit hemma i snart två veckor...)
Till och med storson sa i morse att jag ser sjukt trött ut, har tydligen svarta ringar under ögonen.  JAg får väl vila mera då!!!
:-)

Make up not war!
 :-))

1 comment:

anna lindberg said...

oj då kanske jag borde testa det. går med huvudvärk iprincip varje dag. stel och ont i hela ryggen.. iof bär jag runt på lucas ca 12kg dagligen också..