Wednesday, June 23, 2010

sol sol sol

Och mera sol!
Spara lite sol till midsommar kan man tycka...

Jag lämnade ju in min bil på service igår eller jag hade tid för service idag men lämnade igår..... Jaja, hur som helst.
De ringde nu strax före nio och sa att min bil är klar!
Så alla som varit med i den utlysta tävlingen på fejjan vet nu snart om de vunnit eller ej. Ni som ännu inte gjort er röst hörd har nu en sista möjlighet.  I eftermiddag är det kört kan jag säga :-)
Du kan vinna möjligheten att vinna 5 miljoner!
:-)
Vinsten skickas per post om du inte bor nära förstås.

Ska ta mig i kragen och få på lite kläder, hämta bilen och träffa en kompis innan det är dags för mörbultning hos naprapaten klockan tolv..
Skallen är tung (nästan som bakfylletung fast utan bakfylla) och lätt illamående. Jag har i alla fall sluppit den värsta värken i skallen, skönt det.

Lite nya foton kommer sen :-)


Peace!

No comments: