Tuesday, June 15, 2010

Hemmaaaa aaa aaaa aa

Ordinarie ledig dag idag, men hade varit hemma ändå.
Ingen huvudvärk idag, men stundtals/vågigt yrslig.  Lite halvmatt emellanåt.
Var och tog nya prover i morse, kalcium och levaxin. Svar på dessa kommer inom en vecka om det är ngt som ska åtgärdas. Som vanligt så kommer jag att ringa upp och få muntligt svar för jag litar inte på att de hör av sig. Kontrollbehov? Kanske eller så beror det på att jag hamnat mellan stolarna förut :-)
Efter provtagning i morse så köpte jag två latte och besökte S på glinaffären i centrum.
Jag var faktiskt nervös innan, jo det är sant! Jag var nervös! :-)
Trevliga S som jag endast pratat med i telefon med tidigare, ville träffa mig.  Så gjorde slag i saken! :-)
Tack S för ett nice möte! Du och M hoppas jag kommer till oss snart och hälsar på!!

Min vän och kollega E ringde mig idag och tyckte jag skulle vara hemma i morgon också.  Hon hade redan fixat ersättare för dagen och jag kan nu åka ner till husläkarna som jag tänkt.  De ska få ta flera prover såsom järn,  blodtryck och sänka kanske.  De vet nog vad som behöver göras.
"Madde" har varit här på en fika idag, sen blev jag så slut och yrslig att jag var tvungen att lägga mig.  Här ligger jag fortfarande...
Hjärt kommer väl så småningom.  Mycket med nya arbetsuppgifter, mycket att sätta sig in i.  Jag ligger ju ändå bara här så...

Ska försöka få ihop lite mat strax...illamåendet och yrsel får ta sig i kragen nu faktiskt!
Känner att det tar emot i nacke och bröstrygg så det kommer nog därifrån.
Kanske dags att boka tid till naprapat P och en ordentlig omgång?!
Sorry massageMagnus, du är för långt bort! Vågar inte köra så långt när skallen inte hänger med som den ska.
Tar igen det sen, jag vet att du gillar att plåga mig hehe.
Ska slå igen ögonen en stund.  Powernap, storson, hette det visst :-)) men jag provar utan snooze :-))

Pusspånos

No comments: