Friday, June 18, 2010

Inlägg och anlag

Satt och läste en av de bloggar jag följer.  Hon i sin tur följer en annan blogg, också en tjej som har/haft bc.
Jag började läsa hennes blogg, från början och kände att nej, nu vill jag inte läsa mera.
Jag gick tillbaka i min egen blogg och den första tiden efter diagnosen.
Men det gick inte heller.
För känslosamt, för många jobbiga och oerhört tunga minnen som ploppar upp.
Så jag håller mig till NU och FRAMÅT.
:-)
Snart dags för läkarbesök.  Klockan 13 ska jag vara där.
Undrar och har sökt på massa saker på internet.  (kontrollbehov?)
Vill må bra!  NU!
Har inte varken tid eller lust med det här!!!

Lillson tog sitt första dopp tillsammans med Olivia (hunden).
Han råkade ramla och insåg att det var kallt, hehe. Foto kommer :-)

Tomatplanten blir det bara mer och mer blommor på.  Min andra orchidée blommor också nu! Faccinerande.  Blir nog en 10-12 blommor på den också.  Den tredje har nu också skjutit upp en blomstängel.
Chiliplantan, (träd mera i nuläget) Blommar för fullt.  Tre blommor har blommat av och två nya blommor nu. Där blomstren suttit växer nu fram något som skulle kunna bli en chilifrukt :-)  Heja Hjärt och lillson!  Ni är otroliga! Vilka gröna fingrar ni har.  De anlagen har inte lillson fått efter mig i alla fall. :-) (Frågan är från vem...)
Kaffedags innan läkarbesök.  Vila hinner jag med en stund också.

Förresten vad hände i matchen Mexico - Frankrike?!?
Otroligt roligt hehe

Purre!

No comments: