Tuesday, June 22, 2010

Grrrr som i arg

Jag lekte med telefonen igår em och ändrade någon inställning så samtalsloggen försvann.
 Missar jag ett samtal så står det inte vem det är ifrån. Det står bara logg saknas.
Några såna samtal hade jag igår kväll, men kunde ju inte ringa tillbaka då det inte stod vem det var
Grrr...
Tänk att jag ska fingra på allt...
Så innan jag somnade igår så låg jag och tänkte, när under mitt pillande med mobilen kan  det ha ändrats.
Ett vagt minne av att det stod "logg" någonstans.  Men det blev ett projekt för morgonen idag.  Det är nu justerat men de missade samtalen igår finns ju ingen info om.
Ringde mobilsvar.
Mmm
Ett inspelat meddelande av tre missade samtal.
Det ena var förstås från min läkare på KS!! Det hela har nu gjort mig ännu mera arg!
Dr "Hilda" säger nu, tvärt emot sköterskan jag pratade med, att ingen justering av mediciner ska göras.  Kalcium låg i nederkant, men ingen fara-  Levaxinet (lite för hög dos) vill man inte justera nedåt eftersom det håller tumörmarkören nere.  Den ska hållas nere, inga flera tumörer nu!
Jag som blev så glad i går när sköterskan sa att medcinen troligen bara behövde justeras...  :-(
Men jag ska trycka i mig en migräntablett nu, de kan hålla inflammationer borta också, så vi hoppas väl på det nu då.  Läkarbesök på torsdag, eftersom jag är bättre så kanske jag inte behöver magnetröntgas heller....  Min förhoppning , de får väl söva mig i annat fall....

Sol sol sol och jag orkar inte vara ute...
Ska över till grannen och hämta några dunkar, vila en stund och sen köra dunkarna till vän och efter det lämna in min bil på service och hämta lånebil.

Duschtajm!

Pyss

No comments: