Tuesday, June 22, 2010

Serva bilen, serva Ima

Haha ja så kan det vara!
Lämnat in bilen för service nu och fått lånebil, gul skoda.  Den går att köra den också :-)
Det ska bytas tändstift, olja, filter, luftfilter och nå mer :-)

Pratat med min granne tillika arbetskamrat idag på fm,hon liksom smulan tyckte jag skulle be läkaren kolla kristallerna i örat.
Jag undrar mest vad kristallerna gör där?!  Men visst ska jag det..
Naprapatbesök klockan 12,00 i morgon också.
Läkarbesök torsdag morgon.
Nu drar jag igång på alla plan.
Det behöver ju faktiskt inte bara vara ETT fel på mig.

Jag är ändå glad, jag är lycklig och vansinnigt tokigt förälskad!
Kan det egentligen bli bättre?!


Stor varm kärlek!

1 comment:

Kamilla said...

Hej, vill bara säga tack för kommetaren på min blogg! Är inte själv någon höjdare på att kommentera, ibland. Din kommentar gjorde mig glad!
ha det bra
Kram