Thursday, July 1, 2010

En tur till Solna

Jaha... Nu har jag snart avverkat en dag eller i allafall en förmiddag på KS. Analys och diskussion ang tagna sköldkörtelprover. Alla prover ser bra ut yippie!  Väntar nu bara på att få träffa sköterskan. Igår var Jag till husläkaren för svar på de prover han tagit. De proverna visade på blodbrist, anemi. Detta trots att han från början inte ens ville ta just det provet! Ibland, eller nästan jämt lönar det sig att vara envis hehe. Något positivt jag lärt mig i alla fall.  Jag hade 113 och bör ligga mellan 117-153. Fick ett nytt labbpapper igår detta för att de ska Kunna utesluta blödning från mage och tarm. Faeces prov blir det.... Mmm just det bajsprov. Lika bra att kolla igenom allt när man ändå håller på.   Midsommar! Ja det var en kanon midsommar! God mat, Hjärts mamma och pappa och landet. Myyyys! Lugn och ro! Tack! Olivia var med också, måste nog ha varit hennes lyckligaste dagar i livet. Hon fick springa mycket utan koppel samt att detY blev mycket lek. Nu har jag bara drygt en dag kvar att jobba sen är det semester, i fyra veckor! Återkommer!

No comments: