Sunday, November 1, 2009

Segsöndag

Gårdagen blev otroligt bra!! Till slut :-)

Innan upphämtningen av bror i Märsta åkte jag förbi mitt jobb för en fika och en sväng till bolaget. Trodde jag... Det var ju typ röd dag i går haha, tänkte inte på det :-)
Men brorsan efterlyste vin på facebook så han lyckades få köpa från en polare, haha..
Dessutom bjöd vi hit vår pappa, A och småsyskonen, det gäller ju att passa på!
Vi hade en mycket trevlig kväll och med brors goda mat, TACK bro!!
Helstekt fläskfilé och potatisgratäng, samt lite snabbt uppvärma haricots verts, bladspenat , champinjoner och kantareller. SÅÅÅÅÅ gott!!
När pappa med familj åkte härifrån var bro´s tjej på väg hit. Vi fortsatte den underbara kvällen med att köra singstar! Hehehe det var roligt. Lillson var med och körde stenhårt!
Vi körde till halv tre i morse, då gav jag upp.
TACK underbara ni för en kanonkväll!
Tyvärr kunde inte Hjärt vara här, det var en massa pyssel hemma som han behövde göra.
Idag är det dessutom fotboll så vi ses i morgon, förhoppnigsvis.

Om precis en timme så skriver jag kontrakt på min lägenhet, om inget händer innan dess..
Pirrigt. Lite läskigt...
Detta har varit (hur det än varit) en del av min trygghet under sex år. Liksom för barnen.
Nu börjar den nya tiden, på riktigt!!
Spännande, roligt och det kan bara bli bäst!
Ska göra mig i ordning nu och snart gå iväg.
Återkommer när det är påskrivet och klart.

Kramar

No comments: