Friday, November 6, 2009

En ny bra dag!

Livet rullar på!

Saknar flyttad storson enormt mycket bara...
Han finns med i alla mina tankar, i allt jag gör, hela tiden.
Jag undrar stilla, vad hade jag kunnat göra annorlunda?
Min kärlek finns i överflöd, räcker inte det?
Jag hoppas att allt ordnar sig till slut, oavsett hur han löser det.
Han är en mogen sjuttonåring, kanske ett naturligt steg, till viss del. Det kanske är mest jag som inte hinner med?!

En helmysig dag och kväll. Mycket skratt och stämning relaxed kan man säga!
I morgon är det södra sidan om stan som gäller!

Glömde visst att förtälja att den uppbyggda stämning som infann sig innan Winnerbäcks konsert igår, 1½ timme i bilkö bland annat, avslutades i ett antiklimax utan dess like.
Konsert inställd på grund av sjukdom i bandet...
Extra konsert insatt till den 1 december..
Hmm, Får väl hålla ut då!

Nu är det slutet av idol som gäller!
Ett sista glas vin, sen är det natti natti!

Kramar

1 comment:

Anonymous said...

Vilket slut.. inställt p.g.a. sjukdom..

Undrar om jag kan sätta upp en sån skylt på min dörr... "inställd p.g.a. sjukdom.. var vänlig ring inte på dörren"... Återkommer när jag känner för det..

Kram Pys