Saturday, November 21, 2009

Lågläge och fullt upp

Här har varit lågläge i veckan...
Har nu bestämt mig för att börja jobba ½ tid så i fredags körde jag igång.  Att gå hemma började göra mig deprimerad, faktiskt!
Jag är ju inte sjuk i den bemärkelsen, så nu kör jag på med viss reservation för tankarna att få bearbetas, om det nu kommer några sådana.  Det är så många som "skrämt" mig om att det är efteråt, när allt är klart, som man börjar må dåligt psykiskt.. Så jag har väntat och väntat på att något skall infinna sig, men nu orkar jag inte vänta längre.  Kommer det så kommer det, oavsett vart jag är någonstans.
Jag tror dessutom att jag varit bra på att bearbeta under tiden som gått. 

Allt går sin gilla gång kan man säga.. en dag i taget men med många planer och tankar :-)
Jag mår bra, det känns viktigt att få framföra.  Håret växer så det knakar, har nu dryga c3entimetern hår på skalpen!  Hehe ser rätt ok ut! :-)

Återkommer!

Kramar

No comments: