Sunday, November 8, 2009

Lördag/söndag

Det blir i ett enat blogginlägg :-)
Tiden går så fort och vi har så roligt och trevligt att jag helt enkelt inte hinner blogga varje dag!

Igår var vi hos Hjärts mamma och födelsedagsgratulerade :-) Dessutom Fars Dag idag så vi firade Hjärts pappa också. Min pappa fick ett sms idag i alla fall, firandet får vi ta vid nästa tillfälle.
Det var god mat och Hjärts systrar med familjer var också där, otroligt trevligt, som vanligt!! :-)) Ni är så BÄST!
Trevlig, mysig och lugn lördagkväll hemma.
Söndagmorgon och finputs av Hjärts lägenhet inför visning idag!
Fika hos Hjärts ena syster under eftermiddagen. Nice!!

Själv har jag haft en halvtung dag i huvudet..
Saknar min storson så det känns som att jag går i bitar...
Från att vara 100% med och här, till 0 %....
Det är jobbigt just nu..
Vet att det jag gör är helrätt.
Mitt liv är på rätt köl.
Hur det än är just nu, så skriver jag sms och håller kontakt med honom utan att få svar, men han vet att jag finns här den dagen han landat och känner att han orkar och vill.
Mammakärleken är oändlig och utan krav.
Den bara finns där, alltid.
Så du vet min älskade son!
Men mammahjärtat gråter av saknad, förstås...



Nu är det slutet av Djurgårdens kval...
Ska fixa klart dagens mat :-)


Läste något fint i morse som jag citerar:

"Man måste alltid tro
lika mycket på det som inte finns
som på det som finns
ty allt som finns har en gång
inte funnits"

Så mycket varm och djup kärlek till er alla!!!

No comments: