Monday, November 16, 2009

"Låt mej.."

"Låt mej.."

Låt mig få vara en trotsig tonåring,
Jag kommer att bli vuxen.

Låt mig få skrika och
springa min väg,
Jag kommer tillbaka

Låt mig få hitta min egen väg,
jag kommer ändå att söka

Låt mig få snubbla,
jag kommer att resa mig.

Låt mig få deppa och vara sur
jag kommer att bli glad igen.

Låt mig få hitta mitt eget liv
jag kommer ändå att lämna er snart.

Låt mig få ha hemligheter
Jag kommer att berätta dem sen.

Låt mig inte bli sårad
jag litar ju på er.

Låt mig få prata när jag behöver,
jag klarar inte det här själv.

Låt mig få gå när jag är redo
men släpp mig inte helt.

Låt mig få komma igen
och vara liten
jag vill inte alltid vara stor.

//LISA

Var det så här det kändes att vara tonåring?
Jag tror att tid och tålamod och att stå bergfast kvar är bra medicin.

Jag finns och jag är, alltid!

Lööööv u my son!

1 comment:

Anonymous said...

Mmmmm, det var ju så. Tror att din kärlek och ditt tålamod räcker så långt som är nödvändigt!
Kram! // Carina