Thursday, February 17, 2011

Hmm ja torsdag

Det har gått några dagar igen...
Har känt mig lite hängig hela denna vecka.  Tung i huvudet, täppt i näsan och som ett sandpapper i halsen.
Typiskt! Men det kunde ha varit värre!!
:-)

Trots att jag faktiskt har ett "skrivschema" som jag kan följa, vet jag inte vad jag ska skriva.
Tråkigt.
Har känt mig otroligt splittrad, lågmäld och oengagerad hela denna vecka.  Emil ligger och trycker så högt upp att jag har svårt att andas, till det kommer förkylningen och graviditetstäppan.  I nuläget svårt att avgöra vad som är vad av de sista, men kontentan densamma.
Känner mig trött, ledsen och jaa, trött. Trött på graviditetshormoner som spökar, trött på ben, ljumskar och höfter som gör ont.
Trött på att känna mig "omed", inte delaktig.
EJ tillförande av någonting just nu. EJ bidragande.
BLÄ!
Nu ska jag skicka barn till skolan.  Duscha.
Brukar kännas bättre efter duschen.
Sen ska jag träffa några vänner.
Snart tillbaka.
:-)
Nya krafter, nya känslor, nya foton

Kramis

No comments: