Sunday, February 13, 2011

Dag 13, Den här veckan

Den senaste veckan har varit relativt lugn. Skönt som omväxling, eller hur var det nu?!
Eftersom jag är hemma på dagarna, sjukskriven, händer det inte så väldans mycket.  JAg får roa mig med att handla. :-)
Eftersom jag har svårigheter att storhandla, på grund av att jag inte ska bära tungt, får jag handla lite och ofta.
Lite annat har i alla fall hänt under veckan.  Handlat lite kläder till mellanson, nya skor till mig och lillson samt hunnit med besök på MVC.
Igår lördag åkte vi till Sala till ThEl med familj, på lunch.  Helt fantastiskt gott och trevligt!
Tack för allt!!
Såååå mätta att vi kanppt klarade att sitta i bilen på vägen hem.
ThEl bor på landet med osannolik utsikt när man sitter vid bordet.  Vida ängar, orörda av snön.  Möjligen ett eller annat spår av älg och rådjur, men annars orört.  Solen sken från blå himmel och man skulle kunna ha trott att man var i Paradiset.
Försökte hitta några nackdelar för att trösta mig själv, oss, lite. :-))
Gick bet dock.
 "Lite" avis är vi allt! :-))
"ThEl" - hoppas ni njuter av allt det fina :-)
Fantastiskt!
På vägen hem från Sala stannade vi i Enköping hos min pappa med familj, blev en snabbfika där. Hemma igen till 19.
Idag söndag ska vi hämta två beggade gungstolar som jag köpt.  Nej jag vet, behöver inte mer än en, men de såldes i par med sån där flerköpsrabatt du vet...
Eftersom det blev dyrare att köpa bara en så köper jag bägge och får själv sälja den som jag inte vill ha.
Meckigt, men men..  Får låna Hjärts bil så det ska nog lösa sig. :-)
Ätiti frukost nu i lugn och ro, F och storson sover.  Jag har varit vaken sedan 05:20 gick upp efter en timmes snurrande i sängen.
Kollade lite på melodifestivalen igår, men gav snabbt upp...
Återkommer kanske senare :-)

1 comment:

Fru Äpple said...

Tack själva för allt! Det var jättekul att ni kom!