Wednesday, January 26, 2011

Dag 04, Maten idag

Mmm undrar lite om jag ska skriva som det är elller försköna det lite..
Spelar egentligen ingen roll för ni vet ju inte vad som är vad :-)

Så med tanke vad min mage har fått utstå idag så är det ju bara sanning, förstås.

Började med en kopp te klockan 06:30 i morse.
När Hjärt hade åkt tryckte jag i mig en kopp te till samt två rostade smörgåsar med marmelad och ost.
Efter det avslutade jag frukosten med en balja kaffe, förstås.

Lunch blev det en giffelmack amed skinka och ost samt kaffe (Hmm inte helt enligt tallriksmodellen...)
Mellis ½ paket riskakor med gräddfil/löksmak samt bubbelvatten. Kaffe på det då.

Middag blev det spaghetti och köttfärssås, coca-cola (ajajaj inte mitt i veckan har vi sagt!!!) Ärlig i alla fall...

Nu ska jag ta en kopp te innan jag stupar i säng före 19:30.  Ska ta min härliga spruta också... Samt övriga piller
Galen skallvärk idag, nu ska den bort.

Ses i morgon!

Kärlek till världen, extrakramar till Linda C idag.

No comments: