Sunday, April 25, 2010

Söndag, sköna söndag

Visst fanns det ett tvprogram som hette just sköna söndag?!
Har inte en aning om vad det i så fall handlade om och vem var det de försökte lura??
I går eftermiddag planterade jag och Hjärt lite vår/sommarblomster i våra nyinköpta krukor årsmodell-09.
Foton kommer nedan :-)
Idag har det varit städdag i vårt bostadsområde, sedan klockan nio faktiskt.  Solen har lyst från det att vi slog upp ögonen, fantastiskt!!  Kroppen är helt slut nu efter nästan fyra timmars konstant krattande, armmusklerna är bortdomnade och magmuskler känner jag att jag har, det gör ont i de.
 :-)
Mellanson har varit hos sin pappa inatt och lillson åkte till sin kompis i förmiddags.  Så vi är solokvist, Hjärt och jag.  Efter städningen kollade vi systersons fotbollsmatch och jag har nu pysslat färdigt på framsidan. Hjärt vilar lite.  Frisk luft tar på krafterna.
Jag mår galet bra, trots eller tack vare att det är söndag.  Grottar inte ner mig så mycket i "varför".  Solen skiner, jag andas, jag är trött = känner att jag lever.  Underbart!
Lägger upp lite bilder på blomstren och några på dogge från i vintras.
Kolla in snömängden!!!
Nu ska jag betala lite räkningar och några andra måsten.
I morgon är det träff i stan med några av mina bc vänner.  Ska bli roligt att träffa de igen, det var längesen.
Men först ska jag jobba och försöka hinna med ett träningspass...
Stoppa tiden!

En av de bloggar jag följer, tjejen som skriver hade skrivit i sin blogg

"Don´t say the sky is a limit when there are footprints on the moon"

Jag tycker att det var så beskrivande för hur jag känner, att jag lånar uttalandet.

I will be back!
Huggable and kissable

No comments: