Wednesday, April 21, 2010

2010-04-21

Jobbadag igen :-)
Tyvärr sken inte solen i morse som den brukar göra.
All min energi var som fullkomligen bortblåst!
Undrade stilla vad jag har gjort för energikrävande under nattens sovtimmar...
Många många drömmar, dock inga läskiga.
Väl på jobbet så kändes hela kroppen trött.  Så trött.
På frågan "Hur är det Ima?" Blev det det vanliga svaret: Det är BRA! (Det är ju bra egentligen, det har blivit lite mycket bara.  Dessutom svårt att sova.)
Ingen kraft i musklerna på nåt sätt.
Det gör mig ledsen.
Jag vet att det bara är tillfälligt och jag vet dessutom vad det beror på, men vill inte inse bara.
Jag har tränat som en galning ju! Bland annat.
Nästintill varje dag har jag tränat.  Visserligen olika typer av träning men kroppen kanske vill ha en dags vila nu.
Ändå kämpade jag mig ner till gymmet...
*galning*
*skäms*
Provade att springa på löpbandet, benen bar knappt min elefantkropp och det lät som jag hade betong i skorna.
Körde lite magövningar och det kändes att jag tränade de musklerna igår kan jag säga.
Försökte mig på roddmaskinen, men inte heller det fungerade.
Dessutom så invaderades gymmet klockan fyra, så då gav jag upp.
Trött trött idag.
Baskade väder också.
Snöar och regnar om vartannat.
Känner mig lättirriterad och lättstött, det underlättar inte någon situation.
Brukar känna mig viktig och värdefull, i de flesta lägen.
Idag, inget av det.
Så nu ger jag upp detta för idag.
Jag vet att morgondagen blir en bra dag!!
:-))

No comments: