Tuesday, April 13, 2010

20100413

Ett nytt försök! Är i stan denna tisdag också hehe. En kaffe från espresso house och en stund i väntrummet för att varva ner lite, allt är i sin ordning!   Idag har jag i alla fall en tid inbokad, tjejen i kassan bara skrattar åt mig, kan inte förstå varför!?   Det var ett tag sedan jag skrev igen nu, just nu och i detta fall är det bara positivt tecken. Det är fullt upp hela tiden, mest med roliga saker dock. Jobbar heltid och kanske lite till då tankeverksamheten faktiskt inte lägger av när man kommer hem utan snarare tvärtom. Hemma finns det ju sen massor att pyssla med från  vardagsgöra till mera roliga saker, ja ni vet hur det är :-)  I söndags var jag och hjärt på shoppingutflykt! Jodå numera är det ett existerande ord hehe. Vi har köpt mängder med inner och ytterkrukor till alla fröer och kärnor lillson och hjärt planterade för ett tag sen. Det kommer att bli så fint på baksidan.  Nu är det strax min tur, återkommer!  Kramar

No comments: