Tuesday, January 12, 2010

2010-01-12

Igår skickade jag iväg en ansökan till CTRF, cancer och trafikskadades riksförbund.  Ansökan gäller psykosyntesterapi, en ny form av terapigrupp.  Målet är personlig utveckling.  CTRF finansierar detta för oss som är bc drabbade. Denna grupp startar den 18 januari, så det är knappt med tid.  Den knappa tiden beror främst på att CTRF haft jul- och nyårsstängt och öppnade först igår.
Men jag hoppas att det finns möjlighet för mig att få komma med.
Ska också skicka iväg ett papper till för en rekreationsresa till Pärnu, Estland.  Det är en vecka med bad, bastu, kroppsbehandlingar, samtal och terapi för de som vill.  Det är ju på nåt sätt syftet med det.
Ska passa på att använda mig av det som finns när man faktiskt har möjlighet.

Lillson har varit hemma från skolan idag, kräksjuk.  Eller åtminstone illamående, trött och huvudvärk.  Så det blev en vab dag för mig. Får se hur det ser ut under eftermiddagen.  Jag ska iväg en sväng nu, men är aldrig längre bort än ett telefonsamtal.
Kramisar så länge

1 comment:

malin cullander said...

Hej IMA! Läser din blogg med vördnad och intresse - du skriver väldigt fint och medryckande!!
Rekomenderar efter egen erfarenhet:
Http://www.stiftelsenberget.se
När man känner för lite andlighet!
MVH Malin Cullander -" mittemot "
Http://www.ostbagar.dinstudio.se