Monday, January 4, 2010

2010-01-04

Hej hopp i stugan!
Börjar känna mig lite smått stressad över alla lådor som står överallt...
Det enda som egentligen är kvar är de kläder som behövs (sparsamt, man får väl tvätta!) och tallrikar, lite glas och bestick, övrigt är nästan färdigpackat.  Vi är redo nu kan man säga.
Jobbet går galant!  Funkar kanon att jobba halvtid, visserligen är jag trött när jag kommer hem men så får det vara.  Kanske jag vågar köra heltid snart!?
Men då gäller det ju att man sover på nätterna.
Det är lite för mycket som fladdrar runt i tankarna, men det löser sig nog.
Skjutsat över lill och mellanson till sin pappa och Hjärt jobbar fortfarande.
Tyst och lite ensamt här faktiskt.  Kontrasten mellan barnvecka och icke barnvecka är värsta markant.
Ska lägga mig i sängen och vila lite tills Hjärt kommer hem.
Sen tidigt i säng. 
Ledig dag i morgon.  Ska fylla den med värde.
Ska ge mig själv tid för reflektion.
Välbehövligt igår, idag och i morgon.

Amor vincit omnia

No comments: