Saturday, November 13, 2010

2010-11-13, Lördag

Jag som hade tänkt jobba idag.
Under nästan vilka omständigheter som helst faktiskt, lite snuva och lite huvudvärk funkar att jobba med.
Kvällen kom, så också natten och där låg jag...
När klockan var 02:45, och det var 1½ timme kvar tills jag skulle gå upp insåg jag att detta kommer inte att funka.
Så för säkerhets skull så somnade jag en liten stund, bara för att vakna igen, 04:05, och inte kunna somna om.
Vad är det som händer?!
Gick upp och åt en macka och drack en kopp grönt te. Skickade ett sms till min "res" och arbetskamrat att han får ta sig till jobbet på annat sätt för jag kommer inte idag heller.
La mig på soffan för att om möjligt försöka vila lite, strax efter 05:00.
Vaknade igen o5:50, igen.
Konstiga drömmar och hade det funnits en "ogilla knapp" så hade jag tryckt på den många gånger om.
Sov ca 45 min i stöten tills jag klockan åtta med tår i ögat insåg att det är lika bra att gå upp så  jag inte kvaddar kommande natt också.. Promenad med Olivia klockan 08:00 och sedan softa ii sängen till klockan var 10.  Sitter här med en kaffe nu och försöker komma på vad som händer.
Är det stressat inombords eller vad beror det på?
Så nu ska jag sätta mig och göra ingenting, jag faktiskt, jag kan jag också!

Kram and so long!

No comments: