Friday, November 12, 2010

12 november 2010

Andra dagen hemma från jobbet...
Galen skallvärk som inte ens går över med hjälp av piller, ont i halsen och hosta, kanske till och med lite feber i går kväll.
Lillson började med ont i halsen, hes och hosta. Några timmar senare, på natten började min hals att bråka.
Jag ska ju jobba i helgen så det är bara att vila på dessa två dagar så man pallar med helgen.  Samtidigt så har jag ju inte bara mig själv att tänka på nu...
Kluvet...
Tempot och arbetsbelastningen är hög som det ser ut nu... Min kropp pallar inte riktigt med det. Får mer och mer sammandragningar som bm tror hänger ihop med stress och belastning.  Jag bär, går och lyfter ju hela dagarna och så stressen på det.
Måste hålla ihop, det är ju ett tag kvar kan man säga.
Igår tillbringade jag hela dagen i sängen med sprängande skallvärk, sov större delen av dagen inklusive natten till idag.  Vaknade med skallvärk, tog ett piller och gick och lade mig igen.  Skjutsade mellanson till plugget då han försovit sig, när jag kom hem lade jag mig igen.
Här har jag legat sedan dess.
Vet att jag måste till apoteket och hämta medicin idag, nästan oöverstigligt.
Annars mår jag bra!
I övrigt har jag det bäst!

LOVE!

No comments: