Saturday, May 22, 2010

Lördag!! Yippie!!

Härligt!
Ledig helg och det känns oroligt skönt!
Hjärt är på loppis med sin systeryster och jag ska frisera mig, shoppa lite tomatplantor och kanske någon form av byrå och sedan göra "något" under eftermiddagen.
Jag blir upphämtad av underbara, bästa fina M på murkel.  Vad hon har i görningen har jag ingen aning om.  Jag vet att hon är av den snälla sorten, så det blir något snällt.  Att det hänger samman med min kommande födelsedag vet jag, men sen inget  mera.  Hjärt är go och snäll och är hemma med sönerna.
Tack älsklingen!

Storson är hemma!!!!!!!!!!
Som i en handvändning ville storson flytta hem igen.  Nästan för otroligt för att vara sant.  Alla är på plats och livet i den bemärkelsen känns mycket lättare.
Nu ska vi boka körlektioner och utbildning och börja övningsköra, bland annat
Det blir en Liv(fh)s fest här hemma lördag om två veckor!
Vi ska inte nödvändigtvis fira mig och min födelsedag i sig utan mera känslan, möjligheten och glädjen att få fira ytterligare en födelsedag.
De flesta vill inte bli äldre, men det vill jag! :-)
Glad, tacksam och full av sprudlande energi.

Frukosten är intagen, morgonpromenaden är avklarad.  Dags att ta på kjolen eller shortsen och bege sig ner mot centrum och hårförkortningen.
Återkommer med uppdatering om em.
:-)
Ha en bra och skön dag i solen!

Kramar om!

No comments: