Monday, May 5, 2014

En tutte mindre och två mindre "bullar utan diverse tillbehör"! (inte knölar jag syftar på :-D )

Ett inlägg i tacksamhetens tecken!

Hade aldrig kunnat drömma eller föreställa mig den uppslutning av pepp, kramar, sms, hållna tummar och hejarop jag fått de senaste dagarna!
Ni är fantastiska!!! Jag tackar från djupet av mitt hjärta!  Det betyder så mycket för mig!
Operationen har gått bra, jag är pigg, uppe och rantar i korridorerna då det är det som finns att "göra" :-)
Man har satt in ett nytt implantat, expanderprotes, i det bröst man opererat idag. Detta för att man ska kunna tänja ut huden lite och så smånigom lägga in ett "riktigt" implantat, enligt den storleken jag hade.
första informatione fick jag innan jag hade vaknat ordentligt så nästa infostund kan komma att ändra vissa SMÅ detaljer.  var inte riktigt alert just då :-D  Haha, kunde knappt fästa blicken just då.
Kanske svärmor kommer förbi på ett litet besök, det förgyller min tillvaro!

Jag återkommer lite senare nu ryktas det om "midddag"... Undrar vad de har att erbjuda idag??
sjukhusmaten tillhör inte mina favoriter...

Kärlek!!
Stora kramar så länge!!

2 comments:

Anna-Carin said...

Pusspuss och våga dej. Inget annat än att bli bra,må bra och komma hem!!! <3

Maud Malmgren said...

Hejjar på dig!♡
Du är verkligen en stark kvinna.
Och jag älskar dig som min vän!
Det här kommer att gå bra, stöttar dig med värme och kärlek. Hör av dig när helst du vill. Jag finns här! Kram♡♡♡