Friday, February 6, 2009

To start all over or just continue?

Hi again...
Back to reality!
Why english? Hmm don´t really know...
My life has continued and so will this blog! Some important changes has taken place. I will tell you more about that in a while.
Today I´ve been down to the lab to take some bloodsample, again. Need to change my medicine I guess. My legs do cramp more often and I think it has to do with the wrong dose of my med.

Barnen har varit här den här veckan och jag har känt mig lite halvslö. Vill så mycket men har varken tid eller ekonomi för det just nu. Det är fullt sjå att få tiden att räcka till det man måste.
Min hjärt har varit borta sen i onsdags och det i sig är otroligt tungt. Han tillför så mycket positiv energi och glädje att det blir oerhört tomt när vi inte får möjlighet att ses.
Jag som inte skulle låta mig påverkas igen, nånsin. Att inte låta någon få tillföra något så positivt som så lätt kan tas ifrån mig.... Men nu är det som så, att det fanns aldrig något alternativ. När rullporten åkte upp så gick även ridån upp, och akt nummer ett kunde börja. Men det här är verklighet, vi skriver vårt liv.
Ett stort liv, ett nytt liv.

Dags för en sväng till tvättstugan och sista hämtningen av nytvättad tvätt. Nu är det vikning och sortering kvar.. Hmm
Det blir en tur ut med brudarna ikväll, bara en öl eller två. Se på lite folk, komma hemifrån en stund och andas vuxenluft. Ledig i morgon och får förhoppningsvis träffa hjärt, i alla fall en stund.
Har mina favoritbloggar som jag följer,, ska länka till de lite senare. Jag är mäkta imponerad över dessa människor och deras vardagliga kämpande.
//
Ima

No comments: