Friday, December 3, 2010

Liten sovmorgon

Mmm sov en kvart extra i alla fall, såååååå trött.
När jag insåg att jag måste gå upp var det bara att ställa sig upp.
Tyckte att jag var öm i vänster ben så tänkte ag skulle kolla om jag hade blåmärke.
När jag ställer mig upp är det som att någon försöker amputera benet, går ej att ens stödja på.
Välbekant känsla...
När det är lite mycket så kommer de!   Det var längesen sist (några år sedan det var en ordentlig en), tyder på att jag har mått ganska bra tror jag.
En såna däringa blodpropp i knänivå, på insidan av knät liksom.
Vant mig lite med smärtan nu, det är svullet och rött.
Jag ska dricka upp mitt te, skjutsa mina arbetskamrater till jobbet som utlovat, (kan inte ställa in 35 min innan upphämtning,) sen åker jag hem och går på lättakuten.
Aj aj aj..
Hoppas bara att det inte är något som påverkar pärlan :-(

Återkommer med vad som händer...

No comments: