Sunday, October 10, 2010

Söndag 10 oktober, 2010

Dagen igår flöt på.. Hjärt pysslade utomhus och i garaget och jag testmålade mellansons rum.
Började få migränkänning i form av synbortfall och illamående så blev tvungen att lägga mig och vila några timmar. Lyckade mota bort skallvärken som tur var..
Idag har vi bara tagit det lugnt, tog en shoppingrunda och för att glutta på lite intressanta affärsideer... :-)
Roligt när tankarna får fritt spelrum, dessvärre begränsas de av den ekonomiska delen. MEn men man måste börja någonstans.  Med bebis i magen kanske det  inte är riktigt läge att lägga i ytterligare växel.. Eller?!
:-)
En mellandag också idag i mitt mående, ett lätt bakslag som jag tror grundar sig i lite för dålig sömn, vet inte säkert dock.  Illamående trött och hungrig, utan att vara sugen på något.  En tugga räcker sen är jag trött på den smaken. Konstigt det kan vara.
Julmust någon`??  Har någon julmust!?!?! Det skulle jag nog kunna leva på...
Hädelse i detta hus, hehe.
Här blir väl inget annat än drickat med den röda etiketten och vita texten, ens till jul... :-)
Köper väl för egna pengar då!

Jaha, söndag..
I morgon kommer barnen tillbaka!  Härligt!  Det ska försökas att matplaneras för hela nästa vecka.  Hur ska det gå? Men jag måste, kaninte fundera ut mat dag för dag, omöjligt att komma på nåt när man mår illa och inte vill ha något alls eller i varje fall det som inte finns hemma.
Räkor, toast, kokt ägg och majjo blir det idag, en redig räkmacka!
Gott!
Men du, jag kommer tillbaka!
Kramen

No comments: