Saturday, October 9, 2010

Lördag 9 oktober, 2010

Aaa vad härlligt tänkte jag i går kväll, innan jag la mig, i morgon är det sovmorgon!
Ingen klocka som ringer, inge måste måsten utan bara lugnt och skönt.
För det första var det galet svårt att somna, för mycket i tankarna som snurrade runt.
När jag väl hade somnat roade jag mig med att vakna då och då bara för att kolla så att man verklgien inte försovit sig.  00.30, 03,30 och slutligen 04.45.  Dessa uppvaknadens innebar självklart också toabesök så man vaknar till ordentligt.  Från 04.45 till 06.30 låg jag och snurrade i sängen med en störande kurrande mage. Vrålhungrig! och nästa toabesök...
Sen gick jag upp.....
Frukost och lite njut av lung och ro när alla andra sover.
Sovmorgon....

Idag vet jag inte om det händer så mycket... Kanske kanske kan vi (i det senaste laget...) få besök av fina S och lilleM från Nortan, vi får se.  De kan ju ha planerat annat, man vet ju aldrig. Men vi har inget inplanerat i alla fall .  Lite svårt att få fram någon form av beslut på just den punkten.
Annars är det väl en eller annan loppis, det finns ju lite att skrota med hemma också..

Jag mår bra, lite trött och lite illamående men skönt att det känns lite också!  Magen börjar synas och på eftermiddagarna och efter matintag så syns den rejält, blir alldeles galet svullen.
Vi har ju redan gjort ett ultraljud där man kunde se pärlans lilla hjärta slå snabbt snabbt :-)
Nu ska jag lägga mig i soffan  och softa lite innan resten av gänget vaknar!

Tänk på att det är oktober månad.
Kan du avvara en liten slant till bröstcancerforskning?  Gör det!

Kramen

No comments: