Monday, May 26, 2008

Snart så...

är det dags att skutta i säng!
Presentationen gick bra och jag har lagt en ny order! :-)
Dags att fylla på förrådet för andra gången denna månad hehe
Det är så roligt!
Som jag skrev tidigare är det pres i morgon ikväll, lördag kväll sen e det föreläsning på söndag.
Hampus har teateruppvisning på onsdag på Berga teater har lovat fröknarna att baka till pausefikat... Att jag aldrig kan knipa igen kakhålet!!
Att jag plötsligt tror att jag har många flera timmar på dygnet än vanliga Svenssons!! :-)) Haha jaja det e bara att bita ihop och GÖRA! Gjorde 25 muffins idag och måste väl göra dubbelsats i morgon för att det ska gå ihop! Tur att jag inte lovade kanelbullar i alla fall!
Nu ska jag göra mig i ordning och lägga mig i sängen, har lite nattlektyr att läsa igenom!
Ses i morgon!
Sov gott!!

Loveish


No comments: