Saturday, June 14, 2014

En alldeles vanlig helg

Ännu inga känningar av några biverkningar från sprutan.  Lite öm i kroppen men det kan lika gärna bero på att jag börjar röra på mig igen, det vill säga träningsvärk! Haha undrar när jag fick träningsvärk av promenader senast!?
Nåja, jag fortsätter och låtsas som om ingenting hänt.
I fredags tog jag emot min present från mig själv, ett frissabesök.  Jag har slingat och klippt håret och blev så nöjd över att få göra detta för mig själv, och av den goda anledningen att slippa cellgifter.  Det känns som en högvinst.
Gårdagkvällen tillbringade vi på grannens altan och senare framför VMfotbollen, Spanien- Holland.  Min önskan gick också där i uppfyllelse.  Holland kan komma att gå långt som det känns. Idag blir det 40 årsfest hos bästis M, hennes man fyller år.  Nu är också han på denna sida av strecket, välkommen!

Annars blir det en lugn helg och ladda inför kommande vecka. Mera läkarbesök, påfyllning i expandern och troligen en bentäthetsmätning.  Tur att man är sjukskriven, förstår faktiskt inte hur jag skulle hinna jobba.  Det är någonting nästan varje dag. Det tar kraft och energi och måste hinna bunkra lite emellan.

Ännu en gång vill jag säga till er som väntar på samtal...
För det första har jag telefonskräck, avskyr att prata i telefonen. För det andra orkar jag inte ringa, orkar knappt svara när det ringer.
Så ha tålamod. Messa mig gärna om du vill.

Strax tillbaka!

Kramar!


No comments: